Հայոց պատմություն · Ընդհանուր

Նոյեմբեր Պատմություն

1. Ինչու՞ Տրդատն ու Վաղարշը պնդեցին, որ հաշտության պայմանագիրը կնքվի Հռանդեայում:
Հռանդեայում հռոմեացիները պարտություն են կրում և Պետոսը հաշտություն է խնդրում։ Տրդատը Հռանդեայում հաշտության պայմանագիր է կնքում և մեկնում է Հռոմ թագադրվելու։
2. Որտե՞ղ և ե՞րբ թագադրվեց Տրդատը: Ներկայացրեք նրա գահակալման շրջանը:
Տրդատը թագադրվեց Հռոմում, 66թ.-ին։ Նա վերականգնում է Արտաշատ մայրաքաղաքը։
3․ Բնութագրեք Սանատրուկ արքային։ Սանատրուկ արքան, ո՞ր քաղաքը ընտրեց, որպես գահանիստ և ինչու՞։
Սանատրուկը բարյացակամ հարաբերություններ է հաստատել Հռոմեական կայսրության հետ։ Նա որպես գահանիստ ընտրեց Մծուրք քաղաքը։
4. Հայ-պարսկական և հռոմեա-պարսկական հակամարտությունների արդյունքում Առաջավոր Ասիայում ի՞նչ փոփոխոություններ տեղի ունեցան:
Առաջավոր Ասիայում սկզբնավորվեց հելլենիզմի՝ հունականության դարաշրջանը։
5. Ի՞նչ են իրենցից ներկայացնում առասպելները և հայկական ժողովրդագրական վիպերգերը:
Հայոց պատմության հնագույն դրվագները ներկայացված են հին հայկական ժողովրդական վիպերգերում։
6. Ներկայացրեք հայոց հին դիցարանը: Համեմատեք այլ ժողովուրդների դիցարանների հետ:
Հայկական դիցարանը զարգացման, համակարգման, աստվածությունների պաշտամունքի կանոնարկման նոր աստիճան է թևակոխել համահայկական թագավորությունների ժամանակաշրջանում։
7․ Ի՞նչ է հելլենիզմը։ Ե՞րբ է սկզբնավորվել հելլենիզմը։ Ի՞նչ փուլերի է բաժանվում հայկական հելլենիզմը։
Հելլենիզմը հունականությունն է։ Այն սկզբնավորվել է Ալեքսանդր մակեդոնացու արշավանքներով։ Հելլենիզմը բաժանվում է երկու փուլի՝ բուն հելլենիստական և ուշ հելլենիզմի։
8․ Հայաստանում հելլենիստական շրջանում ի՞նչ քաղաքներ կային։ Որտե՞ղ է կառուցվել Արտաշատը։ Տիգրան Մեծն ինչու՞ նոր մայրաքաղաքը կառուցեց իր թագադրման վայրում։ Հելլենիստական շրջանում կային Երվանդաշատ, Բագարան, Երվանդակերտ քաղաքները։ Արտաշատը հիմնադրվեց Արաքս և Մեծամոր գետերի միախառնման վայրում։
9․ Ուշ հելլենիստական շրջանի ճարտարապետական ի՞նչ կառույց է պահպանվել։
Գառնու տաճարը։
10․ Ներկայացրեք Հին Հայաստանի քաղաքակրթական նվաճումները։
Հելլենիստական դարաշրջանում հայ մշակույթին շարունակում են բնորոշ լինել երկու գլխավոր գծերը՝ սեփական արժեքների պահպանումը և արտաքին աշխարհից դրականի ու ուսանելիի ներմուծումը։

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s